لوله و اتصالات یو پی وی سی یزد پلیمر

 

مهمترین دغدغه مدیران شرکت یزد پلیمر در تولید لوله و اتصالات UPVC همانند سایر محصولات، کیفیت و رضایتمندی مشتریان می باشد.

لوله و اتصالات UPVC شرکت یزد پلیمر با توجه ویزگی های منحصر بفردی که از لحاظ ساختار فیزیکی و شیمیایی دارا می باشند دارای گستره کاربردی بسیاری وسیعی هستند که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

سیستم آبرسانی و فاضلاب شهری، آبرسانی و آبیاری تحت فشار، آبرسانی و فاضلاب ساختمان، هواکش ساختمان، تخلیه آب باران، جداره چاه، کشاورزی، انتقال کابل های برق و …

ویژگی های لوله و اتصالات یزد پلیمر:
  • مواد اولیه مرغوب و فرمولاسیون منحصر بفرد:
  • طراحی ویژه اتصالات UPVC:

یکی از شایع ترین خرابی های سیستم لوله کشی لوله های UPVC، آبدهی در محل اتصالات می باشد، مهندسان شرکت یزد پلیمر جهت به حداقل رساندن این مشکل علاوه بر اینکه جهت ساخت اتصالات فقط از مواد UPVC خالص بدون افزودنی استفاده می نمایند، طراحی ویژه ای جهت دستیابی به آب بندی حداکثری برای اتصالات در نظر گرفته اند.

  1. تعبیه شیار در قسمت داخلی دهانه اتصالات که باعث تجمع چسب در این ناحیه شده و همانند اورینگی به آب بندی بیشتر کمک می کند.
  2. تعبیه برآمدگی در قسمت بیرونی اتصالات که در هنگام ارتباط دو اتصال به یکدیگر به عنوان درپوش عمل کرده و علاوه بر اینکه مانع بیرون ریختن چسب می گردد، باعث آب بندی بیشتر در این محل می شود.
  3. روی تمام اتصالات فاضلابی شرکت یزد پلیمر کمربندی جهت استحکام بیشتر اتصالات تعبیه شده است که کمک شایانی به مقاومت در برابر فشار و ضربه می نماید.

 

  • تولید سفارشی:

وجود مهندسان با تجربه، خطوط تولید پیشرفته و به روز و پرسنل کارآزموده این امکان را برای شرکت یزد پلیمر فراهم آورده تا بتواند لوله های UPVC را بر اساس سایز، وزن و رنگ سفارشی برای مشتریان تولید نماید.