لوله های سه لایه سوپر سایلنت UPVC یزد پلیمر

لوله های سه لایه سوپر سایلنت UPVC یزد پلیمر برای سیستم لوله کشی ونت، درین و تخلیه فاضلاب ساختمان های مسکونی و تجاری جهت مصارف زیر زمین و روی زمین مناسب هستند.

لوله های سه لایه سوپر سایلنت UPVC یزد پلیمر علاوه بر گذراندن استاندارد های صنعتی و بین المللی تمام تست های واحد کنترل کیفی شرکت یزد پلیمر را نیز گذرانده اند.

لوله های سه لایه سوپر سایلنت UPVC یزد پلیمر چیست؟

این لوله ها اساسا جز لوله های چند لایه قرار می گیرند که لایه داخلی و بیرونی آن همان UPVC مرسوم و لایه میانی آن از فوم تشکیل شده است.

در ساختار این لوله ها، لایه بیرونی و داخلی برای تحمل فشار طراحی شده اند، در حالیکه لایه فوم میانی سختی لوله و حفظ شکل آن زیر فشار را به عهده دارد. این لایه وزن کل لوله را کاهش می دهد و در نتیجه این لوله ها نسبت به لوله های UPVC وزن سبکتری دارند.

چرا لوله های سه لایه سوپر سایلنت یزد پلیمر:

به دلیل توانایی این لوله ها در جذب فشار، لوله های سه لایه یزد پلیمر بهترین گزینه برای سیستم های زهکشی مدفون در خاک که خاک فشار زیادی را به لوله اعمال می کند می باشند.

 لوله های سه لایه یزد پلیمر به علت لایه میانی فوم که قابلیت جذب فشار را دارد می تواند لوله را در شرایط کاری بدون تنش نگه داشته و از تغییر شکل و پارگی لوله جلوگیری نماید و در نتیجه باعث طول عمر بسیار بیشتری برای لوله گردد.

مزیت ها و ویژگی های منحصر بفرد:
  • وزن سبک و استحکام: لوله های UPVC سه لایه یزد پلیمر، علاوه بر اینکه در مقایسه با لوله های UPVC مرسوم دارای وزن کمتری هستند به دلیل ساختار چند لایه ای که دارند دارای استحکام بیشتری می باشند.
  • سازگاری و طیف گسترده: لوله های سه لایه یزد پلیمر از سایز 50 الی 160 میلیمتر تولید می گردند، نکته مهم اینکه این لوله ها با تمام تولیدات UPVC استاندارد در زمینه زه کشی و فاضلاب بازار ایران سازگاری دارند.
  • نصب آسان: نصب لوله های سه لایه یزد پلیمر بسیار آسان است، در حقیقت نصب این لوله ها مراقبت ویژه یا روش اجرایی خاصی ندارد، همچنین لایه فوم مرکزی این لوله ها برش ان را راحتتر می کند و شکنندگی و خورد شدگی لوله را کاهش می دهد.این لوله ها با اتصالات چسبی معمولی به یکدیگر متصل می شوند.
  • طول عمر بیشتر: به دلیل قابلیت جذب فشار توسط لایه میانی متشکل از فوم، لوله های سه لایه یزد پلیمر تحت شرایط کاری بدون تنش هستند و این باعث طول عمر بیشتر آن ها نسبت به لوله های UPVC معمولی می گردد.
  • کاهش نویز: به دلیل لایه فوم میانی که عایق موثر صوت می باشد این لوله ها قابلیت چشمگیری در زمینه کاهش نویز ناشی از انتقال مایعات داخل لوله را دارا هستند.
  • صرفه اقتصادی: سبکی لوله های سه لایه یزد پلیمر باعث راحتی در نصب و حمل و نقل می گردد که تسریع در اجرای پروژه های مربوطه را در پی دارد که منتج به کاهش هزینه های مواد و نیروی انسانی در مقایسه با لوله های فولادی می گردد.

جدا از مزیت ها و ویژگی های منحصر به فرد ذکر شده در بالا، لوله های سه لایه یزد پلیمر دارای کلیه مزیت های لوله های UPVC مرسوم همانند: مقاومت در برابر خوردگی و مواد شیمیایی، عدم هدایت الکتریکی، شعله ور نشدن و دوستدار محیط زیست بودن را نیز دارا می باشند.